מה עושים כשהדיווח באפליקציה לא מגיע לשרת

דיווחתם כניסה באפליקציה ואתם לא רואים את הדיווח שלכם בדוח ? 

הסיבה: 

דיווחתם כניסה כשלאפליקציה לא היה חיבור תקין לאינטרנט והאפליקציה שמרה את הדיווח בתוך הטלפון, במטרה לשלוח אותו ברגע שיתחדש החיבור לאינטרנט. 

איך פותרים? 

אין צורך להשלים ידנית את הדיווח ואין צורך לתקן את שעת הכניסה, אין צורך לעשות יציאה וכניסה מחדש. 

1. כנסו לאפליקציה, לחצו על גלגל השיניים ושם תלחצו על "התנתק מהתוכנה". 

2. לאחר מכן הזינו שם משתמש וסיסמא ותתחברו מחדש למערכת. 

פעולה זו תצור חיבור מחדש והנתונים של דיווחי הנוכחות שלכם יישלחו למערכת . 

תוכלו לבדוק שזה קרה, אם תכנסו לעמוד "דוחות" באפליקציה, הדיווח שלכם יופיע שם.

חשוב מאוד ! 

אל תמחקו את האפליקציה. 

עם מחיקת האפליקציה יימחקו גם הדיווחים שנשמרו בתוכה ולא נשלחו לשרת. דיווחים אלה לא יהיו ניתנים לשחזור.

סנכרון