בעיה בקריאת טביעות אצבע בשעון נוכחות

לפעמים קורה שטביעות אצבע של עובדים לא נקלטת על השעון באופן עקבי. להלן מספר אפשרויות כדי לפתור\להקל על הבעיה:

1. להסיר את המדבקה שנמצאת על הקורא ע"י משיכה של הלשונית הכחולה

2. להגדיר מספר אצבעות. להלן מדריך עם סרטון כללי להגדרת טביעת אצבע לעובד. כדי להגדיר אצבע נוספת, פשוט לחצו על"טביעת אצבע" ובחרו אצבע אחרת (האצבע שכבר הוגדרה צבועה בירוק).

3. לנקות את משטח קריאת האצבע ו\או לייבש את האצבע לפני ההחתמה. הרבה פעמים אנשים מגיעים עם ידיים מלוכלכות \ מזיעות \ רטובות ואז זה מקשה על הזיהוי.

4. לשים עמדת אלכוג'ל+נייר סופג ליד השעון כך שעובדים יוכלו לנקות את הידיים לפני ההחתמה (ובאופן כללי זה הרגל הגייני טוב)

5. להגדיר כרטיס קרבה בנוסף לאצבע ולהחתים באמצעותו. ניתן גם דרכנו לרכוש כרטיסים

6. אם כל אלה לא עוזרים, צרו איתנו קשר כדי לראות מה ניתן לעשות. עד אז ניתן להחתים דרך האפליקציה\תוסף כרום\תוסף למיקרוסופט טימס.


כדי לקבל עזרה או אם תרצו לרכוש דרכנו שעון נוכחות או בקר כניסה התקשרו אלינו 03-7300000