ראו כאן הנחיות להסרת עובד
כנסו ל"מנויים" -> ודאו שיש רישיון פנוי שניתן לשייך. במילים אחרות, שמספר הרישיונות שנרכשו מאותו מנוי גדול ממספר הרישיונות בשימוש.
במידה וצריך עוד רישיונות, העלו את הכמות ולחצו על "עדכן כמויות" (וזה גם יעדכן את החיוב החודשי בהתאם).
מהמסך הראשי ("לוח בקרה") לחצו על "יצירת עובד חדש"
השדות הללו הם חובה. בלעדיהם המערכת לא תתן לשמור את המשתמש:
Employee – עובד ללא יכולת עריכה
Employee Editor – עובד עם יכולת עריכה
Group Manager – מנהל קבוצה (למדריך להגדרת מנהל קבוצה ניתן ללחוץ כאן)
Administrator – מנהל מערכת
בטיימקלוק 365 לא ניתן למחוק עובד מהמערכת. הדרך להסיר מהמערכת היא להפוך אותו ל"לא פעיל" ולהסיר את הרישיון.
כנסו ל"משתמשים" -> בחרו את המשתמש:
לחצו "שמור" בסיום
* הערה: אם כתובת האימייל של העובד שעוזב תהיה בשימוש בעתיד, צריך לשנות אותה בפרופיל הזה (למשל להוסיף 1 בסוף הכתובת)
4. כדי להקטין את כמות הרישיונות כנסו ל"מנויים" והקטינו את כמות הרישיונות בהתאם
ניתן בדוחות להציג את העובדים שעזבו (כאלה שהתאריך סיום עבודה שלהם נמצא בתקופה שנבחרה) יחד עם העובדים האחרים, וניתן גם להציג רק אותם: