החתמות מהשעון נוכחות לא נקלטות

במידה ושמתם לב שהטרמינל התנתק מהשרת, או קיבלתם התראה על כך במייל, בדקו את ההמלצות שלנו לתיקון הבעיה:

1. אם הטרמינל בדרך כלל מחובר באמצעות וויפי, בדקו אם סימן הוויפי ירוק או עם איקס אדום. אם יש עליו איקס אדום, יש לבדוק את תקינות האינטרנט ותקינות הסיסמא ולחבר מחדש. אפשר לחבר ישירות לכבל רשת.  יש לבדוק את תקינות הוויפי, יכול להיות שהוויפי פתוח אבל הוא בעצמו לא מחובר לאינטרנט. 

2. אם החיבור הרגיל שלכם הוא כבל רשת, בדקו את האיקון של שני המחשבים. אם יש עליו איקס אדום, סימן שיש בעיה עם כבל רשת או האינטרנט, יכול להיות שהאינטרנט שלכם לא עובד

3. אם שני המחשבים בצבע תכלת והסימן של השרת עם איקס, יש להכנס לתפריט -> תקשורת -> רשת, ולכבות את מתג הDHCP ולאחר מכן להדליק אותו שוב, כדי שכתובות ה-IP יתרעננו.
יש ללחוץ על ESC כדי לצאת מכל התפריטים, החיבור לשרת אמור להתחדש תוך כדקה.

באותו נושא...

כיצד לשנות פרטי בקשת היעדרות

כדי לערוך בקשת היעדרות שכבר הגשתם בצעו את הפעולות הבאות: כנסו ל”דיווח נוכחות” היעזרו בסינונים “מתאריך”, “עד תאריך”, “העדרות” כדי לאתר את בקשת ההיעדרות תחת

קרא עוד »

יצירת התראות

יצירה או עריכת התראות במערכת נעשית במסך התראות. מבנה ההתראה הוא: משתמשים שמבצעים פעולות מסוימות שעליהן יקפצו התראות (העובד XXX ביצע YYY). ניתן גם להגדיר

קרא עוד »