הוספה והסרה של סוג היעדרות מהפורטל

כדי להוסיף סוג היעדרות חדש שיפתח למי שמגיש בקשה, כנסו ל"הגדרות" -> "פרופיל חברה" -> לשונית "סוגי היעדרויות" -> תגללו למטה עד הסוף ולחצו על Add new.

בחרו את השם, וקבעו האם זה בתשלום או לא. במידה ואתם עובדים עם תוכנת שכר שיש בה את הסמל\קוד הרלוונטי לאותו סוג היעדרות, מלאו אותו במקום המתאים.

בסוף לחצו "עדכן". עכשיו סוג זה יופיע ברשימה שניתן יהיה לבחור ממנה.

TimeClock 365 | הוספת\הסרת סוג היעדרות

 

כדי להסיר סוג היעדרות לחצו על הסמל פח ליד השם.

*הערה: אם אחד העובדים בחר מתישהו סוג היעדרות זה לא יהיה ניתן למחוק אותו, במקרה זה במידת הצורך ניתן להגדיר שרק הרשאה מסוימת תוכל לדווח את ההיעדרות, למדריך ניתן ללחוץ כאן.

 

TimeClock 365 | הוספת\הסרת סוג היעדרות