ניהול פרויקטים
בארגון חייב להיות תיאום אופטימלי בין כל מי שלוקח חלק במשימה מסוימת, על מנת שהיא תתבצע על הצד הטוב ביותר. מערכת מתקדמת המאפשרת שקיפות מלאה בין עובד למנהל ובין עובד לעובד אחר, מייצרת מקסימום של נוחות וקשר מתמיד גם אם מדובר באנשים הרחוקים זה מזה פיזית. ניהול פרויקטים נעשה קל יותר, באמצעות timeclock365 שהיא טכנולוגיה חדשנית שיכולה להתאים לארגונים בגדלים שונים.
מהו הדבר החשוב ביותר בניהול פרויקטים?
הגדרת המשימה, הפיכת שלביה לברורים ומעקב מתמיד אחרי כל שלב ושלב, הם שלושת המפתחות שכל מנהל חייב לעצמו על מנת לנהל את הפרויקטים שתחת אחריותו על הצד הטוב ביותר. אפליקציית Timeclock 365 ניתנת להתקנה אפילו על מכשירים סלולריים, ועל כן גם עובדים בשטח יכולים להמשיך ולהיות מעודכנים בכל אחד מחלקיה של המשימה העומדת לפניהם, מכל מקום שהוא. החשיבות הגדולה ביותר של ניהול פרויקטים הוא חלוקת הנטל בין העובדים בצורה טובה, כאשר כל אחד ואחד מהם יודע בדיוק מה עליו לעשות, חוזה בדיוק מה ש- Timeclock 365 עושה, מסנכרנת בין כולם ומקלה על יצירת קשר מתמיד וקשרי עבודה מצוינים, יעילים ונוחים הרבה יותר.
כיצד עוד אפליקציית טיימקלוק 365 יכולה לסייע למנהל?
ניהול פרויקטים בסיוע טכנולוגיה חדשנית הוא רק חלק ממה שיש לאפליקציה להציע, כאשר "מוצר הדגל" הוא שעון נוכחות מהדור החדש, משמע – החתמת כרטיס בצורה ממוחשבת. ניתן להתקין את המערכת הן על מכשירים נייחים במשרד ולהחתים כרטיס באמצעות טביעת אצבע, לדוגמה, וגם להתקין את האפליקציה עצמה על הסלולריים של כל עובדי החברה, בעזרתם הם יכולים לבצע איכון ודיווח נוכחות בפשטות ובמינימום של תקלות. המנהל עצמו יכול, בעזרת המערכת המתקדמת, להפיק ביתר קלות את הדו"חות החודשיים שלו, ולנצל בצורה הטובה ביותר את לוח הזמנים שלו.