בתקופה מאתגרת בה רבים מהעובדים מבצעים את עבודתם מהבית ובמקום ישיבות במשרד מתקיימות ישיבות זום, כל מנהל נדרש לקבוע דפוסי עבודה חדשים, כדי להגיע להישגים זהים לאלו שמשיגים מהעובדים כשהם נמצאים שעות רבות בכל יום במשרד.
תוכנה חדשנית המסייעת לכל מנהל
ההיערכות החדשה מכורח הנסיבות הובילה חברות רבות לחפש אחר פתרונות מתקדמים לצורך שליטה ובקרה על העובדים שעובדים מביתם. למנהלים רבים היה ברור שלאור הפעילות מהבית, סך השעות שיוקדשו לעבודה יהיו מועטות יותר עקב העובדה שנמצאים בבית ויש זוללי זמן שיקרצו לעובדים כמו לראות סדרות בטלוויזיה, פעילות מחוץ לבית, טיפול בילדים ובענייני הבית ועוד.
אף על פי שעובדים מהבית, סך הפעילות העסקיות בחברה לא פחת ולכן המנהל נדרש לבצע ניהול משימות באופן שוטף. להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולוודא מה בוצע, מה עדיין לא בוצע, מתי תושלם כל משימה ובהתאם לכך להזרים לעובד משימות נוספות.
בקרה על עובדים ניידים
בכל הקשור לעובדים ניידים על המנהל לוודא שכל אחד מהם מבצע את כל אחת מהמשימות שהוקצו לו בשטח וזאת על פי לוח הזמנים והמסלול שנקבע לכך מראש. המנהל מבצע ניהול משימות פרטני מול כל עובד באמצעות תוכנת טימקלוק 365 המאפשרת לבצע זאת באופן קליל ונוח במיוחד.
בכל רגע נתון המנהל יודע באופן מדויק באילו מקומות היו עובדי השטח ולגבי העובדים בבית, אילו משימות יסתיימו עוד מעט, אם יש צורך להעביר משימות לעובד זה לעובד אחר, או לחלופין להזרים משימות נוספות לעובדים ספציפיים.
אפשר לומר כי השימוש בתוכנה זו יצר חיים הרבה יותר מקצועיים למנהלים שרואים את כל הנתונים באופן רוחבי וכך הם מקבלים במהירות את ההחלטות הנכונות ומקדמים את כל הנושאים הנדרשים ברבדי הפעילות השונים של העסק.
לאור השימוש במערכת זו המנהל יודע בדיוק מתי התחיל יום העבודה של העובד בביתו ומתי הוא סיים אותו, מה היה ההספק שלו בכל יום עבודה ואילו משימות הועברו ליום העבודה הבא. זוהי שליטה מקסימלית שנחוצה לכל מנהל ומסייעת לו מאד בנושא ניהול משימות מול כל אחד מהעובדים.
העידן החדש כבר כאן, הצטרפו לחברות רבות שכבר רכשו את התוכנה הייחודית לריכוז הטיפול בשעות הנוכחות של העובדים ובניהולם, לשביעות רצונם המלאה.
היכנסו ללינק ותוכלו לקבל אותה לתקופת ניסיון בחינם