שעון נוכחות
שעון נוכחות ב-Timeclock 365 הוא הרבה יותר מעוד שעון שניתן לעדכן בו כניסה ויציאה מהעבודה. הוא מאפשר לעשות את זה מכל מקום (מכיוון שהוא שעון אינטרנטי) כך שהוא מתאים גם לעסקים עם עובדי שטח והוא מאפשר להגדיר התראות שונות למייל לגבי העובדים, מתי נכנסו או יצאו, האם הגיעו לעבודה או שלא, האם עבדו יותר מידי שעות וכל הגדרה אחרת. אך מעבר לכל אלו, שעון נוכחות כזה הוא שעון שמי שאחראי עליו יכול לתת הרשאות שונות למנהלים ולעובדים, בהתאם לתפקידים ובהתאם לצרכים.
הרשאות למנהלים
שעון הנוכחות של Timeclock 365 מאפשר הרשאות למנהלים בדרגים שונים. כך לדוגמא מנהל שרוצה להאציל סמכויות למנהל שמתחתיו, יכול לתת לו הרשאה לצפות בשעות העבודה של העובדים שתחתיו ואף לקבל התראות שונות, וההרשאות הללו יכולות להיות גם למנהלי קבוצות ולמנהלים אחרים בכל דרג שהוא. כך כל מנהל בשרשרת יכול לדעת מה קורה עם אלו שמתחתיו, האם הם עושים את עבודתם נאמנה ובעיקר, האם הם עובדים בשעות שסוכם עליהם.
הרשאות לעובדים
המערכת מאפשרת אם כן לתת הרשאות לכל אחד ובכלל זה גם לעובדים מסוימים. כך לדוגמא אם עובד שכח להחתים כניסה או יציאה בחלק מהימים בחודש, הוא יכול לקבל הרשאה בשביל לערוך את שעות העבודה שלו. כך גם אם לעובד לא הייתה גישה למערכת מכל סיבה שהיא, הוא יכול בהתאם להרשאה להיכנס מאוחר יותר ולהשלים את השעות שלו במערכת.
מערכת יעילה שכולם מרוויחים ממנה
שעון נוכחות כזה הוא שעון שכולם מרוויחים ממנו. הזכויות של העובדים נשמרות לפחות בכל מה שקשור לשעות העבודה ולתשלום עליהן (ניתן להגדיר תעריפים) והמנהלים חשופים פחות לתביעות.
אם אתם רוצים לנסות את המערכת גם בעסק שלכם, אתם מוזמנים להירשם.