שעון נוכחות לעסק
לעסק יש לא מעט הוצאות, הוצאות תפעוליות, הוצאות שיווק והוצאות נוספות ואחת ההוצאות המשמעותיות ביותר היא השכר של העובדים. כל בעל עסק או מנהל רוצה לקבל את התמורה המלאה על ההוצאה הזו ואחת הבעיות שעלולה להיווצר היא אי ניצול של העובדים את זמן העבודה שלהם, ניצול זמן העבודה לדברים פרטיים וכמובן, דיווח לא נכון של שעות העבודה כמו גם שימוש בכרטיס נוכחות על ידי עובד אחר. שעון נוכחות לעסק חייב להיות שעון איכותי ובעיקר כזה שנותן את המענה לבעיות הללו והפתרון הטוב ביותר לשעון כזה הוא אפליקציה שמתעדת זמנים בהתאם למקום ויודעת לעקוב אחר העובדים במהלך יום העבודה.
אפליקציה לניהול הנוכחות
שעון נוכחות לעסק שהינו אפליקציה מתקדמת מתאים הן למקומות עבודה בהם העובדים עובדים במקום אחד והן למקומות עבודה בהם העובדים הם עובדי שטח ניידים. האפליקציה של Timelock365 יודעת לזהות את המיקום שלהם בזמן הדיווח, יודעת מהם מסלולי העובדים במהלך יום העבודה ויודעת לעשות עוד הרבה יותר מזה כמו לנהל ולתזמן משימות, לנהל פרוייקטים, לחשב מהן השעות הרגילות ומהן אלו הנוספות או שעות שבת מה שחוסך המון עבודה למנהל ופוטר אותו מהצורך לעשות את החישובים הללו בסוף החודש כמו גם לבחון את פעולתם של העובדים במהלך העבודה.
רישום שעות נוכחות – חובה של המעסיק
שעון נוכחות לעסק הוא לא רק אמצעי נוח למעסיק לעקוב אחר הפעילות של העובדים שלו אלא גם חובה על פי חוק. סעיף 25 לחוק שעות עבודה ומנוחה עוסק בחובה הזו, החובה של המעסיק לנהל פנקס שעות עבודה. היום, בעידן בו הכול מתקדם ופעולות רבות הופכות לנוחות, פשוטות ואמינות יותר ועם שימוש באפליקציה כזו החוק הוא לטובת המעסיק, אין סיבה לא לרכוש שעון נוכחות מתקדם עם פונקציות יעילות.