שעון נוכחות לעובדים
אין מנהל שלא מחפש להוריד מעצמו כמה שיותר, ליצור לעצמו כמה שיותר שקט בשביל לעסוק בדברים החשובים באמת. בעידן המודרני יש אמצעים שונים שהופכים את העבודה כמנהל לפשוטה יותר, יעילה יותר ונוחה יותר ואחד מהם הוא שעון נוכחות לעובדים אבל לא כזה כמו שהיה בעבר אלא חדשני, דיגיטלי ובעיקר, שעון נוכחות שניתן לעדכן בו באמצעות האינטרנט. האינטרנט משמש אותנו לדברים רבים והופך את החיים שלנו לפשוטים יותר ונוחים יותר ובעיקר, לניידים יותר. אין עוד צורך להיות במקום ספציפי בשביל לבצע פעולה ספציפית במקרים רבים.
החתמה ידנית – החסרונות
עד לפני כמה שנים האופציה היחידה של שעון נוכחות לעובדים היתה באמצעות החתמה ידנית. זה אומר או רישום ידני של השעות או החתמה של הכרטיס עם המכשיר מה שהיה יותר שתי בעיות. האחת, ניצול לרעה של השיטה וחוסר אמינות במקרים רבים. עובדים היו יכולים לשנות רישום, לטשטש אותו מה שהיה הופך את שעות עבודתם לברורות פחות. הבעיה השנייה היתה חוסר דיוק מה שאומר שספרות מסוימות שדומות לאחרות היו יוצאות בעיות ודיווח לא נכון של שעות העבודה. זה היה יוצר לא מעט בלבול ולא מעט כעסים בין שני הצדדים כשכל אחד חושד שהשני רימה והיה יוצר אוירה לא נעימה ולא נוחה במקום העבודה. הפתרון המודרני – שעון נוכחות שעובד און ליין או במילים אחרות, אפליקציה באמצעותה ניתן לדווח והכל ממוחשב וברור.
יתרונות
היתרונות של שעון נוכחות לעובדים שעובד און ליין הוא קודם כל הנוחות. גם עובד ששוכח להחתים כניסה ונזכר בכך לאחר כמה דקות, יכול לעשות את זה ממקומו בלי הצורך לחזור למקום ספציפי. בנוסף, שעון נוכחות כזה הוא מדויק והוא מרכז את כל שעות העבודה כך שהמנהל לא צריך לעשות חישובים ולהקדיש לכך זמן. אין טענות בין שני הצדדים והכל שקוף וברור. שעוני הנוכחות של Timelock 365 אלו שעונים מתקדמים בעלי פונקציות נוספות, שעונים איכותיים שמפחיתים כאב ראש מיותר הן למנהל והן לעובדים.