שעון נוכחות זיהוי פנים

שעון הנוכחות שאנו מכירים, חייב אותנו לעשות פעולה כלשהיא. היינו צריכים “להחתים כרטיס” או להעביר כרטיס מגנטי , ואפילו השעון הביומטרי שעושה שימוש בטביעת האצבע, מצריך נגיעה בו. לא כך הוא שעון נוכחות זיהוי פנים של Timeclock 365, שעון נוכחות שכל מה שהוא דורש הוא עמידה מולו והוא מזהה את תווי הפנים. מה הוא מזהה? מרחק בין העיניים, בין האף והפה, בין כל אלו לקצה הלסת ועוד פרמטרים אחרים. מסתבר שאין שני אנשים בעולם עם זיהוי פנים שווה, וזו דרך מצוינת לוודא שאכן מי המערכת טוענת שהוא דיווח הוא אכן הוא.

שילוב עם בקרת כניסה ביומטרית

שעון נוכחות זיהוי פנים של Timeclock 365 יכול לעבוד לבד ויכול להיות עוד יותר יעיל במידה והוא עובד יחד עם בקרת כניסה ביומטרית. מה זה אומר? זה אומר שאי אפשר יהיה להיכנס לאזורים שונים בעסק, בלי שיש הרשאה לכך. זה נותן למנהל שליטה טובה יותר על מי נמצא ואיפה, והוא יכול כמובן גם להיכנס למערכת ולדעת מי היה באיזה אזור ובאיזו שעה. כך הוא יכול לוודא שכולם עושים את העבודה שלהם כמו שצריך וכך הוא יכול לבדוק במידה ויש גניבה או כל בעיה אחרת.

לנצל את הטכנולוגיה עד תום…

שעון נוכחות זיהוי פנים עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאוד, טכנולוגיה ששימוש בה הופך את החיים לקלים יותר. אין רמאויות ואין בעיות ומתחים בין העובד למנהל על שעות העבודה, המנהל מקבל פלט עם כל שעות העבודה והוא יכול להזין נתונים נוספים במערכת. זו היא מערכת אמינה מאוד ואם אתם רוצים לבחון אותה ולנסות אותה בחינם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם בקישור הזה בהקדם

TimeClock 365|שעון נוכחות זיהוי פנים