שעון נוכחות אנליין

רבים הם האנשים אשר מחתימים כרטיס בישראל: למעשה, הרוב המוחלט של העובדים במשק, הינם עובדים שעתיים אשר כל דקה בעבודה חשובה ביותר עבורם, על מנת שיקבלו את המשכורת המלאה המגיעה להם. שעון נוכחות אונליין, המופעל בקלות מכל מקום ובמגוון דרכים, מאפשר למקסם את יכולת הדיווח, הן של עובדי המשרד וביחוד של העובדים בשטח.

כיצד שעון נוכחות אונליין עוזר לדוחות של העובדים?

ישנן הרבה זכויות עובדים הקשורות באופן ישיר לדיווח הנוכחות:

השכר החודשי המצטבר.
בונוסים של שעות נוספות.
צבירת ימי מחלה וחופשה.

הפקה מדויקת של דוחות הנוכחות החודשיים, מאפשרת שמירה מדויקת על הזכויות המגיעות להם על פי חוק הגנת העובד. כאשר מדובר בשימוש בשעון נוכחות שניתן לתפעל אונליין, בזמן אמת, זה אומר שכל ההתנהלות בעסק הופכת לממוחשבת ומכאן פשוטה יותר. באופן כזה, גם עבודת הדיווח החודשית של המנהלת מתקצרת, והופכת לפשוטה ובעיקר יעילה מאוד.

הזמינות של אפליקציית Timeclock 365 מסייעת לעובדי שטח

שעון נוכחות אונליין שניתן להפעיל דרך אפליקציית Timeclock 365, מאפשר דיווח נוכחות מכל מקום שהוא. בדרך זו, אין צורך שעובד הממוקם כעת מחוץ למשרד ומבצע את המשימות שהוטלו עליו, יחזור במיוחד לבית העסק בכדי להחתים כרטיס. מדובר בבזבוז של זמן עבודה יקר וגם בטרטור מיותר. דיווח אונליין באמצעות הסלולרי או האינטרנט, מאפשר לעובד בשטח לדווח נוכחות בסיום העודה, ולא משנה היכן בפועל הוא נמצא.

ניהול משימות בקלות ובפשטות בעזרת האפליקציה

בנוסף להחתמת הכרטיס, מומלץ להשתמש בכל מה שהמערכת יכולה להציע ובין היתר את ניהול המשימות בעסק, תוך שיתוף אונליין של כל העובדים בהודעות חשובות ובתזכורות. המעקב של המנהלים אחר שעות העבודה וכן אחר הביצועים שלה בזמן אמת, מעולם לא היה פשוט יותר.

Expand your experience