דיווח שעות עבודה, שעון נוכחות Timeclock 365

דיווח שעות עבודה

יש שעוני נוכחות שכל מה שהם עושים הוא מאפשרים לעובד להחתים כניסה או יציאה. הם דורשים מחשב השכר לעשות את עבודת הסיכום בסוף החודש, לוודא שאכן כל השעות דווחו, לעשות את החישובים בהתאם לשעות הרגילות, שעות נוספות, שעות שבת ואחרות מה שדורש לא מעט זמן ולא מעט כסף מהחברה. אך דיווח שעות עבודה עם שעון הנוכחות שלנו ב-Timeclock 365, יאפשר לכם לחסוך כוח אדם ומשאבים מכיוון שהיא עושה את כל העבודה בעצמה. היא מערכת ממוחשבת כך שכל מה שצריך הוא להזין אליה פעם אחת את הנתונים (כגון שכר שעתי בסיסי) והיא יודעת לעשות את החישובים ללא טעויות.

הגדרת התקנות במערכת

דיווח שעות עבודה עם המערכת שלנו ב-Timeclock 365 יאפשר למנהלים לעמוד בכל החוקים והתקנים הרלוונטיים. אפשר להטמיע בה את חוק שעות העבודה והמנוחה – כמה שעות נוספות מותר לעשות, מה צריך להיות תעריף לילה וכדומה וניתן להגדיר התראה במקרה של חריגות מסוימות. כך, העסק לא יהיה חשוף לתביעות עתידיות וכך העובדים יהיו מוגנים עם זכויותיהם.

לקנות את הזול ולקבל את היקר…

בבואכם לבחור שעון נוכחות לעסק שלכם, אתם יכולים לבחור בשעון זול, שעון שמאפשר לדווח בו כניסה ויציאה ותו לא. אך חשוב שתדעו שהזול עלול להיות יקר, אם מכניסים לחישובים גם שעות עבודה לא מדוייקות שמדווחות, חשיפה מוגברת לתביעות וכמובן, את עבודתו של חשב השכר שמתמעטת בצורה דרמטית עם המערכת שלנו. דיווח שעות עבודה עם המערכת שלנו יחסוך לארגון שלכם זמן יקר, לא מעט כסף ואי נעימויות בין ההנהלה לבין העובדים.

אתם מוזמנים לנסות את המערכת ולראות עד כמה היא יכולה להיות יעילה עבור העסק שלכם. איפה מתחילים? בקישור הזה.

TimeClock 365|דיווח שעות עבודה