בקרת כניסה

אם יש לכם עסק אם עובדים, אתם רוצים מן הסתם לראות מידי פעם מהי הפעילות שהם עושים, האם הם מצדיקים את שכרם או שלא, האם הם עובדים בשעות שקבעתם והאם הם עובדים יותר מידי או פחות מידי. בשביל לבחון את שעות העבודה שלהם יש לכם מן הסתם שעון נוכחות שמסכם לכם באילו שעות הם עבדו, אבל מה עם איפה הם היו בשעות העבודה? מה עם לדעת באילו חדרים בעסק הם היו? איך תוכלו לדעת אם עובד ביקר בעסק מעבר לשעות העבודה? בדיוק בשביל זה יש מערכת בקרת כניסה שאנו ב-Timeclock 365 מספקים, מערכת איכותית ואמינה שתספק לך את הפתרון הרצוי.

איך זה עובד?

מערכת בקרת כניסה היא למעשה מכשיר שאנו שמים על דלת מגנטית, וכל מי שרשום במערכת יכול להצמיד את האצבע שלו והדלת תפתח. היא לא תלויה במערכת דיווח הנוכחות שלנו אך היא בהחלט יכולה להיות מחוברת, מה שאומר שמי שכבר יש לו מערכת לדיווח שעות של Timeclock 365 יכול לראות גם מי עבר באיזו דלת ומתי. המערכת מספקת התראות בזמן אמת למנהל בהתאם להגדרות – אם עובד נשאר לעבוד מעבר לשעות שהוגדרו לו, אם עובד נכנס בדלת שהוא לא אמור להיכנס בה וכדומה. בנוסף, ניתן לנהל הרשאות כניסה של עובדים כך שיש למנהל שליטה מלאה על הנכנסים והיוצאים בעסק.

כלי ניהולי ראשון במעלה!

מערכת בקרת כניסה של Timeclock 365 היא מערכת שמהווה כלי ניהולי מצוין ומספקת סל רחב של פתרונות. אם יש לכם כבר שעון נוכחות תוכלו להוסיף אותה, ואם בחרתם בה ואין לכם שעון נוכחות, תוכלו לצרף גם אותו למערכת, והכל יישמר בענן ויאפשר לכם המנהלים להיכנס ולהתעדכן בכל זמן שתרצו.

אז למה לבזבז זמן יקר? הירשמו לתקופת ניסיון בקישור הזה, שפרו את יכולות הניהול שלכם וחסכו זמן וכסף.