
טיפול נכון בהיעדרויות של העובדים
חלק מתפקידו של מנהל איכותי הוא להסביר לעובדים את פעילותה של החברה על כל רבדיה ועד כמה חשוב התפקיד שהם מבצעים בתוך המכלול כולו. לכל
חלק מתפקידו של מנהל איכותי הוא להסביר לעובדים את פעילותה של החברה על כל רבדיה ועד כמה חשוב התפקיד שהם מבצעים בתוך המכלול כולו. לכל
בתקופה מאתגרת בה רבים מהעובדים מבצעים את עבודתם מהבית ובמקום ישיבות במשרד מתקיימות ישיבות זום, כל מנהל נדרש לקבוע דפוסי עבודה חדשים, כדי להגיע להישגים
נעילת שעון הנוכחות יכולה להתבצע לפני שמתחילים לרשום טביעות אצבעות / כרטיסים או אחרי נעילת שעון הנוכחות לפני שהעובדים רשמו את טביעות האצבעות /
שתי צורות ההתנהלות השימושיות ביותר בתחום קריאת הנוכחות של טיימקלוק 365 הן בכניסה למקום העבודה והן ביציאה ממנו, הן טביעת אצבע, כרטיס או צ'יפ. התאמה
המציאות יוצאת הדופן בעקבות משבר הקורונה הציבה אתגרים ייחודיים לצוותי ההנהלה בחברות רבות אשר התקשו להתמודד עם ניהול שעות העבודה, במציאות כה מורכבת.
קיימים מצבים יום יומיים שבהם חלק מהעובדים עובדים מהבית, אחרים הגיעו בימים מסוימים או לשעות מועטות למשרד ומקצתם גם ביצעו את עבודתם מחוץ למשרד, באתרים שונים של החברה, אצל לקוחות, ספקים ועוד. כדי לצאת ממצב סבוך זה, רכשו חברות רבות את תוכנת TimeClock 365.
פתרון אופטימלי לריכוז שעות העבודה במציאות החדשה
לצורך ביצוע הצהרת בריאות לעובד באפליקציה, קיימת אפשרות דיווח על כך בתוכנה של טיימקלוק 365 אשר באמצעותה מדווח העובד על תחילת יום העבודה שלו. העובד מקליד את נתוניו האישיים ומיד מופיע לו טופס מובנה בן שתי שאלות אשר עליו יש להשיב בתשובה כן או לא. אם חום הגוף אינו מעל 38 מעליות צלסיוס ואם הוא חש קשיי נשימה או שהוא משתעל. ברגע שהעובד ענה על שתי השאלות ומאשר את אמיתות הנתונים, הטופס נקלט במערכת ונשמר במאמר המידע על פי סדר כרונולוגי.