ניהול הוצאות עובדים – פשוט, מהיר ובשליטתכם המלאה

די לחשבוניות מבולגנות, צילומים בוואטסאפ וטפסים אבודים.
TimeClock 365 מאפשרת לעובדים לדווח הוצאות ישירות מהמחשב או מהאפליקציה, לצרף קבלות, לשלוח לאישור – ואתם?
מאשרים או דוחים בלחיצה, מפיקים דוחות, ומייצאים בקלות לשכר

כל עובד מדווח – מכל מקום

ייצאו דוחות בכל חתך

דיווחים מאורגנים לפי עובד, תאריך, פרויקט או סוג הוצאה

אישור או דחיית הוצאה

המנהל מאשר או דוחה את הדיווח של העובד. דיווחים מאושרים נכנסים לדוח הוצאות לשכר

צירוף קובץ או צילום של הקבלה

צירוף קובץ או צילום של הקבלה – כולל הערות, קטגוריה, תאריך וסכום

דיווח הוצאות אישי

דרך האינטרנט או האפליקציה – זמין בכל רגע

העובדים שלכם לא חייבים להחתים כרטיס במשרד.

בין אם הם טכנאים בשטח, שליחים, עובדים מרחוק או צוותים פרילנסרים – שעון נוכחות אינטרנטי יאפשר להם לדווח בדיוק מתי והיכן שהם עובדים בפועל.

המערכת תדע לזהות חריגות, חוסרים, או דיווחים לא תקינים – ותתריע לכם בזמן אמת.

שקיפות מלאה ודוחות חכמים

דוחות מרוכזים לפי עובד, מחלקה, תאריך או סוג הוצאה - בכל חתך שתבחרו. פילוח מהיר של ההוצאות המאושרות מול התקציב שהוגדר מראש.

  • כל הוצאה שאושרה ניתנת לייצוא אוטומטי למערכת השכר, כולל פילוח לפי קוד תקציבי או משכורת חודשית.

  • תמיכה מלאה באינטגרציה למערכות שכר כמו: חשבשבת, חילן, רם ניל"י, מיכפל ועוד.

  • מבנה מותאם אישית של השדות – לפי הדרישות של רואי החשבון או מחלקת הכספים שלכם.

  • חיבור מאובטח (SSL 256-bit)

  • תואמת לתקני ISO 27001

  • תמיכה ב‑SSO, Active Directory ו‑SAML

  • מעקב אחר נסיונות גישה לא מורשים

  • ניהול הרשאות גמיש לפי תפקיד, מחלקה או מיקום