שעון נוכחות לעובדים
שעון נוכחות לעובדים הוא דבר הכרחי בכל עסק שמכבד את עצמו. מהעסקים הגדולים ביותר ועד העסקים הקטנים. שעון נוכחות מתקדם ומשוכלל חוסך למעסיק הרבה כסף והרבה כאב ראש. נגמרו הימים שעובד מחתים נוכחות בעבודה, יוצא לפגישות מחוץ למשרד ועל הדרך גם עושה קניות וסידורים לבית שלו, על חשבונך. היום תוכל לדעת בכל זמן נתון איפה העובד שלך מהרגע שהחתים נוכחות בעסק ועד הרגע שסיים את יום העבודה.
אפליקציית Timeclock 365
העולם של היום עובד אחרת ממה שהיה פעם. רישום ידני, כרטיס מגנטי או קוד טלפוני כבר לא רלוונטיים כיום. מהרגע שהאינטרנט נכנס למשחק ואחריו גם הטלפונים הסלולריים המשוכללים הדברים נראים אחרת. האפליקציה Timeclock 365 שאנו פיתחנו מחליפה את שעון נוכחות לעובדים הישן שהכרת. היום הכל הרבה יותר פשוט לך כמעסיק, ובלחיצת כפתור אחת תוכל גם להנפיק דו"חות שעתיים של העובדים שלך, גם תוכל לשלוח הודעות לכל אחד מעובדייך וגם לדעת היכן הם נמצאים במידה והם עובדים מחוץ למשרד.
שקיפות מלאה
שעון נוכחות לעובדים שפיתחנו עבורך בתור בעל עסק הוא גם מצוין לעובדים שלך. בעזרת האפליקציה הממוחשבת הם יכולים גם כן לעקוב אחרי שעות העבודה שלהם. הם לא צריכים להתעכב בפקקים של הבוקר רק כדי להחתים ואז לצאת שוב לפגישה בקצה השני של העיר ולהיכנס שוב לפקקים. הכל ניתן לעשות בעזרת האפליקציה שלנו. שינוי זה גורם לשקיפות מלאה בינך לבין העובדים שלך. כנות ושקיפות יוצרים יחסים הרמוניים נטולי שקרים וסודות. העובד מודע לכך שאתה יודע היכן הוא נמצא ולכן לא ינסה להמציא שלל סיפורים.
תקופת ניסיון
אנו מבינים אותך בתור בעל עסק שאתה חושש מהשינוי. כולנו כאלה בסופו של דבר. אבל השינוי הזה יעיל לך כל כך שאנחנו לא יכולים שלא לנסות לתת לך תקופת ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות רק על מנת שתנסה את שעון הנוכחות שלנו. אתה תראה שבסוף אתה תודה לנו ותתחבר