ניהול עובדי שטח
להיות מנהל של מספר עובדים זו איננה משימה קלה, והיא הופכת למאתגרת במיוחד כאשר חלק מן העובדים מבצעים את משימותיהם בשטח ואינם זמינים פיזית למעסיקים שלהם. מערכת של שעון נוכחות מהדור החדש מאפשרת ניהול עובדי שטח בצורה מסודרת יותר, כאשר האפליקציה מייצרת מעקב יעיל ופשוט אחרי שעות העבודה של כולם וההתקדמות בעבודה, גם אם אין קשר עין עם העובד עצמו.
ניהול עובדי שטח בצורה נוחה עבורם ועבורכם כמנהלים
אין ספק כי לעבודה במשרד יש יתרונות רבים בכל הנוגע לדיווח נוכחות, כאשר הזמינות למכשיר החתמת הכרטיס היא מרבית. אך מה עושים עובדי השטח?
אם בעבר היה על בעלי התפקידים שמחוץ למשרד, לחזור ולצאת ממנו מספר פעמים ביום – כיום זה כבר לא הכרחי. מלבד החתמת כרטיס נוכחות באמצעות האפליקציה, Timeclock 365 מאפשרת גם ניהול משימות ממחושב, שלמעשה "עושה סדר" לכולם. המנהל יכול לשלוח הודעות, לתייג את העובדים הרלוונטיים וכן לבקש דיווחים שוטפים על ביצועי משימות בשטח. האופן שבו נשמר הקשר הרציף בין העובדים לבין עצמם, וכמובן מול המעסיקים שלהם, מייצר ניהול זמן מיטבי ויחסים טובים יותר גם בין מי שאינם מתראים פיזית מדי יום, אך עובדים באותו העסק ממש.
כיצד דיווח נוכחות באפליקציה יכול לעזור לשמירה זכויות העובד?
Timeclock 365 פותחה במיוחד לצורך הגנה על הזכויות של העובדים, לאור חוק הגנת העובד שתוקן בשנת 2009 ושם דגש על השקיפות הרצויה בכל הקשור לדוחות נוכחות. כל עובד יכול בקלות רבה ובדיוק רב, להחתים את כרטיס הנוכחות שלו ללא ההכרח לגשת לשעון הנוכחות המשרדי, מכאן שגם ניהול עובדי שטח הופך לפשוט יותר. דיווח ימי חופשה או היעדרות מסיבות אחרות, יכולים "להיכנס" בקלות ולאפשר שמירה על כל הזכויות שבעל התפקיד צבר במסגרת העבודה.