המעבר לשעון קיץ נעשה באופן אוטומטי בכל המכשירים של טיימקלוק 365 המחוברים לשרת.
אם השעון / בקר כניסה שלכם לא מציג שעה נכונה, נתקו אותו מהחשמל וחברו שוב
אם לאחר ניתוק וחיבור השעה עדיין לא נכונה, זה אומר שהמכשיר לא מחובר לשרת. איך לתקן את זה ?
1. אם המכשיר בדרך כלל מחובר באמצעות וויפי, בדקו אם סימן הוויפי ירוק או עם איקס אדום. אם יש עליו איקס אדום, יש לבדוק את תקינות האינטרנט ותקינות הסיסמא ולחבר מחדש. אפשר לחבר ישירות לכבל רשת. יש לבדוק את תקינות הוויפי, יכול להיות שהוויפי פתוח אבל הוא בעצמו לא מחובר לאינטרנט.
2. אם החיבור הרגיל שלכם הוא כבל רשת, בדקו את האיקון של שני המחשבים. אם יש עליו איקס אדום, סימן שיש בעיה עם כבל רשת או האינטרנט, יכול להיות שהאינטרנט שלכם לא עובד
3. אם שני המחשבים בצבע תכלת והסימן של השרת עם איקס, יש להכנס לתפריט -> תקשורת -> רשת, ולכבות את מתג הDHCP ולאחר מכן להדליק אותו שוב, כדי שכתובות ה-IP יתרעננו.
יש ללחוץ על ESC כדי לצאת מכל התפריטים, החיבור לשרת אמור להתחדש תוך כדקה.