דוחות נוכחות
אחת מן המטלות השוטפות שכל מנהל חייב לבצע מדי חודש, היא בדיקה יסודית של דוחות הנוכחות של כל העובדים. בין אם העסק קטן או גדול, מדובר באחריות רבה כיוון שכל אי דיוק בדיווחים – עלולה לפגוע בזכויותיו של העובד או של המנהל. דוחות נוכחות דיגיטליים שניתן להפיק דרך אפליקציית Timeclock 365, מאפשרים דיוק מרבי ומקלים רבות על עבודת המנהלים.
מדוע חשוב למנהל לעדכן דוחות נוכחות בצורה מסודרת?
דיווח נוכחות של עובד נועד בשביל כמה דברים:
קבלת דוח מסודר ומאורגן, שאינו כתוב בכתב יד כמו שהיה בשנים עברו אלא הוא ממוחשב לגמרי, מקצר ומייעל בצורה משמעותית את העבודה של המנהלים.
כיצד אפליקציית Timeclock 365 מסייעת לדיווחים?
האפליקציה מהווה דור חדש של שעוני נוכחות, ומאפשרת יכולת מעקב מסודרת אחרי כל פעולה של העובדים. ניתן להשתמש בה מכל מקום, הן מהמשרד באמצעות התקנת השעון בעסק עצמו, והן דרך האפליקציה המתוחכמת אך הפשוטה לתפעול, שמורידים לסלולרי. הדיווחים הופכים פשוטים יותר וניתן אף לתקנם במידת הצורך, ללא כל הכרח לחזרה למשרד או ביצוע מחיקות מסובכות. דוחות נוכחות המתקבלים באמצעות האפליקציה, הינם זמינים לצפייה במגוון פלטפורמות.
יתרון לעובדי השטח ולמנהליהם
אין ספק כי החתמת כרטיס בעסק, היא משימה לא פשוטה עבור מי שעבד בשטח ונאלץ לחזור בסוף כל יום עבודה אל בית העסק עצמו. האפליקציה מאפשרת להחתים כרטיס מכל מקום, ובכך להקל על העובדים שיצאו למשימות מחוץ למשרד, וכעת יכולים לסיים את המשמרת ולדווח נוכחות בקלות רבה.