איך ליצור עובד ללא מייל

איך ליצור עובד ללא כתובת אימייל במערכת טיימקלוק 365 ניתן ליצור משתמשים ללא כתובת אימייל. איך עושים את זה ?  1. לוחצים על יצירת עובד חדש בדשבורד 2. בעמוד פרטי העובד, ממלאים שם מלא, ובשדה של אימייל לא רושמים כלום, לוחצים על ה”סוויץ” של אימייל-שם משתמש כדי להחליף מצב מהאימייל ל”שם משתמש” ומשאירים את השדה […]

שינוי טיימזון – אזור זמן לחברה ולעובד ספציפי

טיימזון

במדריך הבא נלמד איך משנים את אזור הזמן שמדווחים ממנו.    שינוי אזור הזמן מתאפשר:  – לכל החברה.  – לעובד ספציפי.      הגדרת טיימזון לכל החברה – משנה את האזור זמן של כל החברה:  1. נלחץ על הגדרות.  2. נלחץ על פרופיל חברה.  3. נבחר אזור זמן.  4. נלחץ על עדכן. הגדרת טיימזון לעובד […]

אימות דו שלבי בהתחברות משתמש למערכת

אימות דו שלבי

במדריך הבא נלמד איך להגדיר אימות דו שלבי (לאחר הקלדת הסיסמא המערכת תשלח קוד נוסף לאימות), הערה: אפשר להגדיר אימות דו שלבי בעזרת קבלת מייל או בעזרת אפליקציית Microsoft Authenticator. כיצד נבצע את זה?  1. נלחץ על משתמשים.  2. נלחץ על המשתמש שאנחנו רוצים להגדיר לו את האימות הדו שלבי.  3. נגלול למטה ל”אבטחה”.  4. […]

ייצוא רשימת עובדים לאקסל

רשימת עובדים אקסל

במדריך הבא נלמד איך להוציא טבלה לאקסל עם רשימת העובדים עם הפרטים שקיימים להם במערכת.     נלחץ על “משתמשים” -> נגלול למטה ונלחץ על “הורדה” -> נלחץ על “XLS”. בקובץ יורד פרטים ובניהם: תעודת זהות, שם העובד, רישיון, הסכם עבודה, אימייל, קבוצות, הרשאה.

שינוי תאריך תחילת עבודה

תאריך תחילת עבודה

במדריך הבא נלמד איך משנים את התאריך תחילת עבודה של משתמש במערכת.  הערה: המשתמש לא יכול לעדכן שעות עבודה בתאריך מוקדם מתאריך תחילת העבודה שלו.    נלחץ על משתמשים -> נלחץ על המשתמש שאנחנו רוצים לשנות לו את התאריך תחילת עבודה -> מתחת לשם שלו נשנה את התאריך לתאריך שאנחנו רוצים שיוגדר שהוא התחיל לעבוד […]

שינוי הרשאה למשתמש במערכת

מה המשתמש יכול לעשות ולראות במערכת

במדריך הבא נלמד איך משנים את היכולות של המשתמש במערכת – מה העובד יוכל לבצע ולראות במערכת.  לדוגמא: אם יש לנו עובד ללא יכולת עריכת דוח נוכחות מפורט ואנחנו רוצים לאפשר לו לערוך את הדוח שלו.    איך נבצע זאת? נשנה לו את ההרשאה. 1. נלחץ על “משתמשים”.  2. נלחץ על העובד שאנחנו רוצים לשנות לו […]

פתיחת פנייה לתמיכה

תמיכה

נתקלתם בבעיה? צריכים סיוע? נשמח לעזור לכם! ניתן לפתוח אלינו פניה בתמיכה ונענה לכם בהקדם האפשרי, כל מה שצריך לעשות הוא: 1. ללחוץ על “תמיכה” בסרגל הניווט  2. צור פנייה חדשה לתמיכה (אם הכפתור “צור פנייה חדשה לתמיכה” לא מופיע היעזרו במדריך בלחיצה כאן.) נמלא: נושא, תוכן הפניה ובנוסף ניתן לעלות קובץ שקשור לפנייה, לאחר מכן […]

כפתור פתיחת קריאה לתמיכה לא מופיע

לא ניתן לפתוח לפנות פניה תמיכה

המדריך נועד למי שלא יכול לפתוח פניית תמיכה במערכת. מנהל המערכת בחברתכם צריך לוודא שמוגדר לכם אימייל ומספר טלפון בכרטיס משתמש של אותו משתמש שלא מצליח לפתוח את הפניה. כדי להגדיר אימייל וטלפון נלחץ על משתמשים -> נלחץ על השם של המשתמש שלא מצליח לפתוח פניה. הגדרת אימייל: הגדרת טלפון:

החלפת סיסמא למשתמש

שינוי עדכון החלפת סיסמא

המדריך נועד לשינוי סיסמא עבור משתמש קיים במערכת. בתפריט מצד ימין נלחץ על לשונית “משתמשים” -> נלחץ על השם של המשתמש שאנחנו רוצים להחליף לו את הסיסמא. נגלול מעט למטה לשדה “סיסמא” (לא נוכל לצפות בסיסמא הקיימת)  שם נרכיב סיסמא בעצמנו שמכילה: לפחות אות קטנה, אות גדולה ומספר – מינימום 8 תווים בסך הכל או לחלופין נוכל […]

איפוס סיסמא במערכת

איפוס סיסמא

כאשר רוצים לאפס סיסמא במערכת יש 2 אפשרויות:  1. על ידי העובד.  2. על ידי המנהל.  על ידי העובד:  כאשר העובד בשלב ההתחברות למערכת הוא יכול לאפס את הסיסמא בפורטל האינטרנטי ובאפליקציה בסמארטפון, האימות ישלח למייל ולאחר האימות העובד יוכל לאפס את הסיסמא שלו.  נכנסים לעמוד ההתחברות מכניסים את השם משתמש ולוחצים על Countinue: לוחצים […]