הזמן לא עומד מלכת ושנת 2021 כבר עומדת בפתח. העולם מתקדם עוד ועוד בכל תחום שהוא וכמעט בכל חודש אנו שומעים על פיתוחים טכנולוגיים חדשים. גם אצלנו ב-Timeclock 365 לא מפסיקים לפתח ואנו גאים בכך שנתנו למושג "שעון נוכחות" משמעות חדשה. כבר לא רק דיווח נוכחות של עובדים, מתי נכנסו ומתי יצאו אלא מערכת שלימה שמנהלת את שעות העבודה של העובדים, מתריעה בהתאם להגדרות שונות ומרכזת את הכל בדו"ח ברור ויעיל שמאפשר לחסוך בכוח אדם, בזמן ובכסף.
אתם לא יכולים להישאר מאחור…
העולם מתקדם ואתם בתור מנהלים או בעלי תפקידים בארגון או עסק כלשהוא לא יכולים להישאר מאחור. הקצב רק הולך ועולה ואתם חייבים לעמוד בו וחייבים לתת לטכנולוגיה לסייע לכם להתקדם ולהתפתח ושעון הנוכחות שלנו ב-Timeclock 365 אמין ומתקדם והוא בדיוק מה שאתם צריכים. כחלק מתפיסה חדשנית ומתקדמת, אנו מקפידים על שדרוג של המערכת כל הזמן, על התאמה שלה לחוקי העבודה ועל פיתוחים שיסייעו לכם לשלוט טוב יותר במשאב האנושי אצלכם.
אז איך המערכת מנהלת את המשאב האנושי?
המערכת שלנו ב-Timeclock 365 קודם כל מפחיתה משמעותית את כמות העבודה של חשב השכר. היא מקבצת את כל הנתונים והיא מאפשרת להגדיר מראש פרמטרים שונים, מאפשרת לעקוב אחר חריגות ואי עמידה בהסכמים בכל מה שקשור לשעות העבודה. צוות הפיתוח שלנו עובד עליה כל הזמן והיא עתידה להוציא דו"חות מורכבים יותר, לתזמן את הדו"חות השונים, ולבצע פעולות נוספות כפונקציה של ניתוח כוח העבודה.
הזמן אומנם עושה את שלו אך בזמן שהוא עושה את שלו, אנחנו עושים את שלנו ומפתחים עוד ועוד את המערכת שעתידה להיות עוד יותר חדשנית, יעילה ופרואקטיבית כבר בזמן הקרוב.
רוצים כבר עכשיו לנסות אותה כמו מאות עסקים אחרים? לחצו על הכפתור.