שעון נוכחות יד 2
אם אתם צריכים שעון נוכחות לעסק שלכם בין אם הוא עסק חדש ובין אם הוא עסק שכבר עובד וצריך תיעוד של שעות העבודה של העובדים שלו, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האחת, לפנות לחברה שמשווקת שעוני נוכחות ולבחור לכם את שעון הנוכחות המתאים לכם בהתאם לטכנולוגיות השונות המוצעות והשנייה, לרכוש שעון נוכחות יד 2, שעון שכבר היה בשימוש בעסק כזה או אחר. שעון יד 2 יהיה מן הסתם זול יותר מאשר שעון נוכחות חדש אך אם זאת הוא מביא עימו מספר חסרונות שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים את השעון המיועד.
למה כדאי לוותר על שעון יד שניה?
שעון נוכחות יד 2 טומן אם כן בחובו כמה חסרונות. ראשית, אתם לא יודעים מה "עבר" על השעון הזה, אתם לא יודעים כמה שימוש נעשה בו והאם הוא תקין או שלא והאם מוכרים אותו בגלל שהוא לא עובד כמו שצריך מה שעלול לעלות לכם בעוגמת נפש. שנית, כל בעיה עם שעון הנוכחות עלולה לשבש את פעילות העסק ותמיד עדיף שלשעון כזה יהיו "אבא ואימא" או במילים אחרות – חברה איכותית עם שירות לקוחות מצוין כמו של Timelock365 שמספקת מענה ופתרונות טכניים לכל בעיה. אתם לא רוצים להגיע לרגע בו אתם צריכים לחשב משכורות ולהיתקל בבעיות שונות ולהיות ללא מענה מקצועי ויעיל.
שעון יד 2 הוא לא אפליקציה
עם כל הכבוד לשעוני הנוכחות הפיזיים, שעון נוכחות יד 2 לא יכול לספק את הפתרונות ששעון נוכחות באפליקציה יכול לספק. שעון נוכחות באפליקציה הוא בעל תכונות נוספות כמו איתור מיקום של העובדים, שליחת משימות, ניהול פרויקטים, וכמובן, יצירת דו"חות נוכחות. בבואכם להחליט על שעון נוכחות כדאי שתיקחו בחשבון גם את זה.