Home » שאלות ותשובות
שאלות ותשובות 2018-06-27T12:39:17+00:00

כל עסק צריך שעון נוכחות,

תקנה 24 בחוק הגנת השכר, אשר נכנסה לתוקפה בתחילת 2009, מחייבת את המעסיק במספר שינויים הן בתלוש השכר והן בניהול פנקס העבודה לעובד, אשר מטרתם להגדיל את השקיפות בין המעסיק לעובדים. באחריות המעסיק לנהל פנקס שעות עבודה באופן שוטף, הכולל רישום של שעות עבודה בפועל. רישום זה יכול להתבצע באמצעים מכאניים, דיגיטליים או אלקטרונים. אנחנו  ממליצים לנהל את דיווחי הנוכחות ועיבוד הנתונים במערכת אחת חכמה שתספק לכם ולעובדים את כל הנתונים והדוח"ות הרצויים על מנת לעמוד בחוק.

כן! המערכת בנויה כך שהיא גודלת יחד עם העסק שלך ומתאימה את עצמה לצרכיו. ניתן להשתמש במערכת החל מעובד אחד , המנהל מקבל אפליקציה חינם ויכול לראות את שעות הכניסה והיציאה , מיקום של העובד\עובדים באמצעות האפליקציה
  1. אפליקציה – האופציה המומלצת, היא זולה, ניידת, אפשר להחתים מכל מקום והיא מכילה הרבה פונקציות. כל הדיווחים מגיעים מיד למערכת בענן ונגישים מכל מקום עבור המנהל
  2. אינטרנט – העובדים יכולים לדווח באמצעות האינטרנט – האופציה כלולה במחיר של האפליקציה וניתן לדווח גם מהאינטרנט וגם מהאפליקציה לסרוגין. כל הדיווחים מגיעים מיד למערכת בענן ונגישים מכל מקום עבור המנהל
  3. שעון נוכחות פיזי במשרד – אופציה יקרה יותר , ניתן לדווח עם זיהוי אצבע, פנים, כרטיסי קרבה. כל הדיווחים מגיעים מיד למערכת בענן ונגישים מכל מקום עבור המנהל
יש כמה דרכים לאמת את זה:

  1. הדיווח יכול להכיל מיקום העובד, אפשר לקבוע את זה מהגדרות במערכת, כך תהיה בטוח שהעובד נמצא במקום בוא הוא אמור להיות
  2. ניתן להגדיר שהעובד מחתים את מנהל המשרד חתימה אמיתית על גבי מסך הטלפון, הפתרון הזה מתאים לעובדי תחזוקה, תמיכה, תיקונים, ניקיון ועוד. כל חתימה מצטרפת לדיווח כאימות הדיווח ונשלחת למערכת, ממנה ניתן להפיק דוחות
ניתן להרשם לניסיון חינם ללא התחייבות בלחיצה על כפתור "נסה חינם" בתפריט העליון באתר
כדי להכנס לאפליקציה חייבים שם משתמש והסיסמא. כל מי שנרשם לתקופת ניסיון יקבל מייל עם שם משתמש וסיסמא ווהנחיות הורדת האפליקציה וכניסה למערכת. כל משתמש נוסף שנוצר במערכת יקבל גם הוא מייל עם סיסמא
ניתן להחתים שעון באפליקציה על ידי לחיצה על כפתור כניסה או להחתים בממשק האינטרנטי לאחר הזדהות עם שם משתמש וסיסמא , או להחתים בשעון קיר ביומטרי או תג
ניתן ליצור עובדים באופן עצמאי. בתפריט השמאלי לוחצים על "משתמשים", במסך תופיע רשימת העובדים שכבר נוצרו, ומעל הרשימה כפתור עם + הוספת משתמש חדש. אם אתה רוצה שאחרי יצירת העובד הסיסמא תשלח למייל שלו, חשוב לכתוב את המייל התקין של העובד ולאחר יצירת העובד ללחוץ על כפתור "שמור ושלח סיסמא"
ניתן לשלוח סיסמא חדשה לעובד באמצעות עריכת כרטיס המשתמש שלו , כניסה לטאב סיסמא וכתיבת סיסמא חדשה או לחיצה על לינק יצירת סיסמא כדי שהסיסמא תווצר אוטומאטית. לאחר הפעולה הזו חשוב מאוד ללחוץ על כפתור "עדכן ושלח סיסמא"
בכרטיס המשתמש של העובד נכנסים לטאב "הגדרות" ומשנים את המחלקה מemloyee   ל-Manager , לאחר השינוי הזה העובד יוכל להכנס למערכת כמנהל ולראות את כל הדוחות , התראות, מפה, היסטוריית מיקומים ועוד.
בדף הראשי במערכת ישנה רשימת כל העובדים שכרגע בעבודה , בציון זמן תחילת העובדה
באפליקציית מנהל נכנסים למסך "מי עובד" . במשך רשימת העובדים בצבע כחול, אלה עובדים שכרגע בעבודה . ליד זה כתוב באיזו שעה הם תחילו לעבוד ואם ישנו סימן של מיקום, ניתן ללחוץ על המיקום ולראות איכן העובד היה כשהחתים שעון.
בתפריט לוחצים על דיווח נוכחות -> דוחות, בוחרים עובד , תקופה או תאריכים ולוחצים על הצג.
אפשר לעשות זאת בשתי דרכים : 1. בתפריט ללחוץ על דיווח נוכחות -> דיווח נוכחות, למצוא את הדיווח שרוצים לתקן, לוחצים על העפרון בשורה של הדיווח ועורכים את השעות של הכניסה והיציאה.  2. בדוחות , בוחרים את העובד ואת התקופה , לוחצים "הצג". מתקנים את השעות בתוך הטבלה.
  1. באפליקציה – לוחצים על כפתור העדרות ומסמנים כמות ימים, מתארים עד תאריך ושומרים. הדיווח יישלח מיד למערכת.
  2. באינטרנט – לוחצים על דיווח נוכחות -> דיווח נוכחות, הוספת