ניהול עובדי שטח

כאשר בארגון ישנם עובדי שטח, הניהול חייב להיות הרבה יותר "מהודק". עבור מנהלים, מעקב אחרי המשימות שמבצעים העובדים בשטח שאינם נמצאים תחת עינם הפקוחה, הופך למאתגר יותר ובמיוחד במידה ומדובר במשימות שוטפות אשר חייבות להתבצע בתוך זמן מוקצב. ניהול עובדי שטח יכול להיעשות הרבה יותר בקלות, בעזרת אפליקציית טיימקלוק 365 והדרכים שהיא מציעה ליצירת מעקב שוטף ופשוט אחרי כל אחד מן העובדים, ולא משנה מהו מיקומו.

האם ניתן לנהל את עובדי השטח באותו האופן כמו את עובדי המשרד?

אין בכלל ספק כי ניהול של אנשים שיכולים בכל רגע נתון להגיע למשרד שלך ולהתעדכן בנעשה, הוא שונה לחלוטין מאלו שניתן לייצר עמם אך ורק קשר טלפוני. האפליקציה החדשנית של טיימקלוק 365 מייצרת דרך חדשה לסנכרון בין כלל העובדים והמנהלים, בכך שהיא מאפשרת ניהול משימות המתואם בין כולם, תוך יצירת משימות חדשות ושליחת הודעות שכלל הרשומים יכולים להתעדכן בהן. על אף המרחק הפיזי, ניתן באמצעות האפליקציה להגיע למקסימום של יכולת ניהול ופיקוח, גם על העובדים המצויים בשטח.

מה הדבר העיקרי שנדרש ממנהל לצורך ניהול עובדי שטח בצורה המיטבית?

בראש ובראשונה חייב להיות אמון מלא בין כל עובד למנהלו הישיר, כאשר האפליקציה מקלה, מחד, על דיווח הנוכחות היומי, ומאידך מייצרת מקסימום של הגנה מפני זיוף – דבר המסייע למנהלים ולביטחון שהם יכולים לתת בכפופים להם. פונקציה זו של החתמת כרטיס באמצעות איכון עובדים בשטח, עוזרת להביא את היכולת של המנהל לסמוך על עובדיו למקסימום, ולכן גם העובדים עצמם חשים הרבה יותר בנוח. המנהל יכול להיות בטוח שהמשימות החלו בזמן, נעשות באופן המלא ואפילו לתת פידבק, כל זה באמצעות מערכת מתוחכמת שעובדת אונליין, ושולחת את כל הדיווחים ישירות לענן ומשם למנהל.