הדור החדש של שעוני נוכחות וניהול עובדים

Timeclock365 – מערכת לניהול עובדים – מאפייני המערכת 2018-11-09T10:27:32+00:00

ניצול נכון של זמן העובדים- מידע יעיל בזמן אמת

עובדים הם הוצאה ניכרת של כל בעל עסק או חברה. על מנת שלא ייווצר מצב שהעובדים מנצלים את זמנם לסידורים פרטיים, ללא הודעה מראש למעביד, או שיוצאים ממקום העבודה לפני ומאפשרים לחבריהם להחתים עבורם כרטיס נוכחות, ניתן לבצע איכון עובדים. גם מבחינת רמת השירות של העובדים ללקוחות השונים, המעביד מעוניין כי תהיה שליטה מלאה ויחס הולם ללקוחותהחברה, כך שניתן יהיה לראות כל מה שמתרחש בחברה, גם במישור הזה.

קליל ומקצועי – Timeclock 365

אפליקציית טיימקלוק 365 עובדת על מכשירי אייפון ואנדרואיד, ומאפשרת לעובדים לדווח נוכחות בקלות מכל מקום, כולל שליחת מיקום

מנהל, אתה יודע אם כל העובדים הגיעו לעבודה בזמן ?
התחבר לטיימקלוק 365 וגלה מי עובד ואיפה

צור הסכמי עבודה בקלות

צור וערוך את הסכמי העבודה ללא הגבלה, שייך אותם לעובדים או לקבוצות עובדים.
ההסכם כולל שעות תקן, שעות נוספות, תזכורות, הגבלות דיווח ועוד

טיימקלוק 365 מאפשרת למנהל לקבוע את רמת ההרשאות לכל עובד, אם לאפשר לעובד לערוך את הדיווחים של עצמו, להוסיף חופשים ועוד

ניהול נוכחות מדויק

האפליקציה מאוד שימושית עבור החברה שלנו, שעוסקת בהפקת תוכן לאירועים ובגלל זה העובדים שלה נמצאים באתרים שונים. התקנו את האפליקציה במכשירים הסלולריים של העובדים, והם יכולים לעדכן את המיקום שלהם. ככה אנחנו יכולים להיות בטוחים שכל אחד מהם הגיע בדיוק למקום שאליו הוא נשלח. העובדים מעדכנים באופן שוטף את הנוכחות בכל יום, ויכולים לעקוב בכוחות עצמם אחרי כמות השעות שעבדו בהן וככה לדעת איפה הם עומדים מבחינת המשכורת בכל רגע נתון. בתור חברה שיש לה 60 עובדים, דיווח נוכחות בזמן אמת כאשר מתקיימים כמה וכמה אירועים בו זמנית, מאוד עוזר למנהלים לעקוב אחרי ההגעה של העובדים במערכת, ולדעת שהכל מתנהל כמו שצריך

לימור, גולדן גיימס

אל תפסידו זמן יקר, הירשמו לתקופת ניסיון כבר עכשיו

נסו עכשיו חינם ללא התחייבות>