דיווח נוכחות
הימים בהם נדרשתם כמנהלים לעבוד קשה בכל חודש, על מנת להפיק דוח נוכחות מסודר של עובדיכם – נגמרו. דור חדש של שעוני נוכחות קיים כיום לנוחיותכם, ומאפשר לייעל את התהליך ולספק לכם דיווח נוכחות של כל העובדים בצורה ממוחשבת לחלוטין.
דיווח נוכחות הוא קריטי לשמירת זכויות העובדים
עובדים נשארים במקום עבודה מסוים, כאשר ניתנת להם אפשרות לשמירה מלאה של זכויותיהם. הרבה מאוד שעות עבודה "נופלות בין הכיסאות" ולא מדווחות כראוי, בגלל עובד ששכח להחתים כרטיס או שלא דיווח על מחלה כמו שצריך. במקביל לכך, קיימים מקרים רבים בהם נסדק האמון בין העובד למעסיק, כאשר דיווחים לא מדויקים נכנסים למערכת ומקלקלים את מערכת היחסים שנבנתה.
שעון נוכחות שמופעל דרך האפליקציה Timeclock 365 אינו מאפשר זיוף של נוכחות, מייצר מקסימום של דיוק בהחתמת הכרטיס בתחילתו של יום העבודה ובסופו, והופך את הפקת הדוחות החודשיים לפשוטה ויעילה עבור המנהלים. באופן כזה מתחזק הקשר והאמון, ומכאן שזכויות העובדים נשמרות באופן הטוב וההוגן ביותר.
היכולת לדווח מכל מקום מסייעת לעובד ולמנהל
מלבד האופציה להחתמת כרטיס העבודה במשרד עצמו, מדובר באפליקציה שניתן להוריד לסלולרי של כל העובדים. באופן כזה גם עובדי השטח, שלא בהכרח מסיימים את יום העבודה שלהם בתוך המשרד עצמו, יכולים לדווח על סיום המשמרת בקלות. ניתן לאפשר זיהוי מיקום ובכך לוודא כי העובד אכן החתים את הכרטיס שלו מאזור שאליו נשלח במסגרת העבודה, ולא ממקומות אחרים.
Timeclock 365 מאפשרת דיווח נוכחות קל ונוח
על אף שמדובר במערכת ממוחשבת ומתוחכמת ביותר, חשוב לציין כי התפעול שלה פשוט מאוד הן בנוגע לדיווח הנוכחות, והן כשיש צורך בעדכונים לאחר שהמשמרת מסתיימת. המנהל יכול לבצע מעקב מדויק אחר הנעשה אצל העובדים, מה שמייעל מאוד את עבודתו שלו.