דיווח נוכחות מהשטח

יש לא מעט עסקים שיש בהם מוקד עבודה אחד אך העבודה עצמה מתחלקת למקומות שונים. יש עובדים שעובדים במקום מסוים ואחרים במקום אחר, ולכל אחד יש את המשימות שלו שהוא צריך לבצע. פעם, הם היו צריכים להגיע למוקד (בדרך כלל המשרד) להחתים כרטיס ולצאת לעבוד. כך גם בסיום העבודה, הם היו צריכים לנסוע למשרד ולהחתים יציאה בכרטיס העבודה שלהם, בכדי ששעות העבודה יהיו מתועדות. זה היה גורם לבזבוז זמן מיותר, לחוסר יעילות וכמובן להוצאה מיותרת של העסק על זמן בו העובדים לא עובדים בפועל. היום דיווח נוכחות מהשטח הוא דבר נפוץ, דיווח של שעות העבודה בלי להגיע פיזית למשרד או למוקד העסק.
איך זה קורה?
דיווח נוכחות מהשטח בצורה יעילה קורה עם אפליקציית שעון הנוכחות של Timeclock 365. זו אפליקציה כמאפשרת לסמן כניסה או יציאה מהעבודה והיא לא תלויית מקום. העובד מקליד ברגע שהוא מתחיל לעבוד וברגע שהוא מסיים, והמערכת מתעדת מאיפה הוא הקליד כך שהוא לא יכול לרמות. זו אפליקציה בה למנהל יש שליטה מלאה על מה שקורה בצוות שלו או בעסק שלו, הוא יכול לחלק משימות, יכול לדעת כל הזמן מי עובד ומי לא מתקדם עם העבודה, ואת השעות הוא מקבל ישירות לדו"ח שמרכז לו את שעות העבודה בהתאם לנתונים שהוא הקליד (שכר שעה וכדומה)
מערכת שמחוברת לענן.
יש שלל יתרונות לשעות הנוכחות של Timeclock 365. אך מעל לכל, חשוב לזכור שזו אפליקציה מה שאומר שכל הנתונים נשמרים בענן (ברשת האינטרנט) הם לא יכולים להימחק ואי אפשר לשנות אותם ללא הרשאות, והחיים של המנהל הרבה יותר פשוטים. הוא חוסך בכוח אדם בהנהלת החשבונות, והוא שומר על יחסים טובים עם העובדים שלו מכיוון שאף אחד לא יכול לרמות את השני עם האפליקציה הזו.
רוצים לנסות אותה גם בעסק שלכם? בקישור הזה אתם יכולים להירשם בחינם לניסיון!