בקרת כניסה מנוהלת
מערכת Timeclock 365 היא מערכת חדשנית לבקרת כניסה ויציאה של העובדים. בפיתוח המערכת הושקעו שעות מחקר רבות כדי ליצור מעטפת אופטימלית למנהלים, שתעזור להם מאד בניהול המשאב האנושי.
שעות העבודה של העובדים השונים
מנהלים רבים שחשו לאורך השנים שקיימים עיוותים בדיווחי שעת הכניסה ושעת היציאה עקב מעשי רמאות שונים כמו החתמת כרטיס של עובד אחר, חיפשו מערכת שתפתור עבורם בעיה זו, וכך הם ידעו שמועדי הכניסה המדווחים הם אכן דיווחי אמת.
מערכת טכנולוגית חדשנית לבקרת כניסה מנוהלת
המערכת הרוחבית לניהול העסק של Timeclock 365 יצרה פתרון בדרך מאד יצירתית ויעילה. המערכת קולטת באופן מידי על הענן את המידע המדויק לגבי הכניסה והיציאה של כל עובד, מייצרת דוחות מדויקים ומפורטים הכוללים את זמני ההגעה והעזיבה. כמו כן מבצעת התוכנה מעקב אחר לוחות זמנים, ביצוע המטלות השונות על פי סדרי העדיפויות ועמידה בהקצאות היומיות. המערכת גם מסנכרנת את הנתונים של העובדים הנמצאים בחלק מהזמן בשטח, יוצרת עבורם איכון ועוקבת אחר הנקודות שבהן הם הגיעו לאתר ועזבו אותו על פי מפת הדרכים.
כל מנהל יודע באמצעות האפליקציה של בקרת כניסה מנוהלת, מה קורה עם הכניסה והיציאה של כל אחד מהעובדים בזמן אמת וזו קפיצת דרך משמעותית עבור כל מנהל שהשיג סוף סוף את מטרתו.
דיווחים מידיים למנהלים
במקרים מיוחדים, המנהל מקבל מייל מידי המדווח לו על מצבים חריגים כמו עובד שעזב את השטח, עובד שאיחר באופן חריג או תדיר.
העובד יכול לעדכן את נתוני הכניסה והיציאה שלו באמצעות האינטרנט, במשרד או באפליקציה מהטלפון הסלולרי שלו, אם הוא נמצא מחוץ למשרד.
כימות של נתוני האמת מול הדיווחים במערכות הישנות חוסך הרבה מאד כסף בכל חודש לכל עסק.
עסקים רבים שקנו את המערכת ממליצים בחום על השימוש בה. במהלך תקופת הניסיון גם אתם תבינו את ההבדל התהומי שיוצרת מערכת מצוינת זו. ניהול העסק יתבצע ביעילות ועל פי אמות המידה שלכם.
הזמינו עוד היום את המערכת לתקופת ניסיון.